åååååååååååå jag får damp

Min jävla mupp design är ju helt misslyckad ! åååå jag blir så jävla sur . Aja , kan någon hjälpa mig ? hihi , idag har jag iallafall varit med kimberly . Jag mötte henne typ kl 2 , sen åkte vi ti alléplan . & på bussen sjöng vi alla mina låtar som jag har på mobilen , & en kille strirra på oss hela tiden , kimberly ba " HEEEEEEEEEEEJ ! " hahaha . sen åkte vi hem ti kimberly & va där . Vi hoppad studsmatta & lekte i en park . Kimberlys lillasyster va as gullig ! hon ba " får jag hålla dig i handen ? " & as mkt . Hon satte sig i mitt knä hela tiden . Aja , sen fick mamma lite damp , för jag skulle igentligen sova hemma men sen åkte ju jag ti kimberly för att sova där . Men då blev hon as arg & lalala . Då kom snällaste matte & hemta mig med sin moppe . haha , dt var askul ! Daniel , vicke & matte ska sova här i natt . & imorron taggar jag ti GRÖNA LUND ! hahahahahaha , fan vad kuuuuuuuuul . Men måste sova nu . pyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0