DET ÄR SÅ HEMSKT

Visst är det hemskt med dom som har anorixia. Jag tycker jätte synd om dom. Jag hittade nåra bilder på Google som är äkta anorixia människor. Asså dom är smala som pinnar, det är faktist lite äckligt. Jag undrar varför dom inte äter? Mat som är så gott .. Men iallafall, jag hittade en bild som var typiskt anorixia. Hon är jätte smal, men i spegen är hon lite mullig, perfekt alltså. Jag kan lägga in dom sen. Hoppas ingen av er som läser det här har anorixia, i så fall lider jag med er. Man ska faktist inte gå ner i vikt. Man är ju perfekt som man är. Eller hur?

NU FÅR JAG DAMP! bilderna går inte att lägga in?! ååååh, jag blir så arg. aja, hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0