Emelie Olsson ..

är den finaste & sötaste tjejen jag känner . Hon är ALLTID glad & rolig . Hon har brunt hår & blåa ögon , hon är en ängel . Jag har känt henne sen jag börja i skolan , & sen dess har mitt liv varit som en dröm . En bil behöver sin bensin , ett flygplan behöver sina vingar & en malin carlehorn behöver sin emelie olsson . Hon är dt ända jag behöver för att över leva . Hon är dt bästa som har hänt i mitt liv & dt bästa som kommer hända också . Hon betyder mer än världen för mig & jag älskar henne . Jag vet inte vad jag ska skriva för att förklara henne , för hon är obeskrivlig . Vi har varit bästavänner i ungefär fem - fyra år nu . & innan dt var vi väldigt bra kompisar . Hon har alltid hjält mig genom svåra stunder . Jag litar på henne upp ti 100% . Alla minnen med henne är fan bäst ! dt finns mer än tusen miljoner minnen . Vi var varje dag i mer än ett år & vi hade alltid lika kul tillsammans , men dt har vi fortfarande . Vi lärde känna varandra genom johanna & madde & jag tackar er för att ni gjorde så att jag lärde känna en ängel . En ängel från himlen , fast utan vingar . Emelie , jag lovade dig att vi skulle ligga i samma grav & hålla i varandras händer . & då skulle du ju pulla mig & allt . HAHAHAH . jag älskar dig som du är & dt kommer jag alltid göra ..
Emelie Olsson & Malin Carlehorn tills döden tar oss .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0