idag är dt valboooooooooorg

Godmorgon bloggen & förlåt för att jag inte skrev någonting igår , men jag var med emelie olsson . & vi hade fullt upp med att bygga fårat fina hus . hahahah . Aja , vaknade en timme för tidigt idag , jag vet inte varför men jag gjorde dt . För vi har sovmorgon idag ti 9.20 typ , hihi . Men nu har jag iallafall jätte lång tid att bli klar på ;) Just nu liggar jag i sängen & är jätte törstig . Ska snart gå ner & ätafrukost . haha , men jag kanske inte skriver så mycket mer idag , för efter skolan ska jag vara med emelie . Vi ska åka drekt ti haninge typ & köpa hår färg , sen ti emelie & färga hennes hår . Sen ska vi ti valboooooooorg grejen hihi . alla säger att dagen efter valborg ska man protestera ( felstavning ) är dt bara jag & herman som tror så här .. man är ju full på valborg ellerhur ? & då kan man ju inte gå ti jobbet dagen efter , så då är dt en röd dag .. så är dt faktist ! Aja , men jag ska snart gå upp ur sängen & börja göra mig i ordning . hihi . PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0