malin <3 malin genom allt

hej bloggeeeeeeen, jag har inte skrivit på ett år känns det som. aja, nu äntligen är det påskloven, YES! nu tänker jag berätta lite om vad jag har gjort på lovet hittils, fel stavning men shit samma. på fredan sov johanna hos mig, kulkul. sen dan efter skulle jag vara med malin, eller jag skulle inte jag var det. då åkte johanna hem och nu är hon sjuk. krya på dig älskling! men sen åkte jag och malin till torvalla och badade, haha. där var det typ två killar som ba " kolla, fett heeeta! " till hos. sen åkte vi hem och då skulle malin's familj äta hos oss. haha, vi åt rebbens spjell. oj, felstavning igen, men jag orkar inte drekt slå upp ordet. aja, sen på kvällen var jag och malin as mätta, så vi gick ut. vi skulle gå till lillen, men på vägen mitt i en skog typ såg vi en älg :O vi var verkligen as rädda. Malin är jätte rädd för älgar, hon började gråta. sen sprang vi där i från. och då träffade vi nåra killar. eller gubbjävlar. haha, jag visste att dom var äckliga, men inte malin så hon ba " akta er för älgarna " dom ba " a det ska vi, men ni bordde akta er för oss " :O malin ba " KÄFTEN! " dom ba " vafan sa du ?! " då gick vi där ifrån dom ba följde efter. då kutade vi men då gjorde dom också det. jag var as rädd. jag pratade med FELIXS' i telefon. han ba " gråter du eller ? " jag ba " men jaaa, vad fan tror du ?! " sen när vi var hemma sprang vi till mitt rum och gömde oss. sen klockan tre typ gick vi hem till malin och sov där. sen kommer jag inte ihåg mer, bara att vi var med oliver, danne och lillrobin på IP på kvällen. sen åkte vi hem till mig och sov där. jag kommer faktist inte ihåg mer, men vi tog seriöst hundra bilder. lägger ut nåra, okej ? aja, kanske börjar skriva lika mycket som jag gjorde förut, men bara kanske. PUSS!

jag och malin i haninge c. vi hade köpt löständer haha.


malin och jag. haha fan vad kul vi hade det.


jag och malin hand i hand föralltid


jag och malin, älskar dig mest lillasyster


jag och malin idaaag


jag och malin heeeeeeeta

Kommentarer
Postat av: emily

vart har du kopt dina jeans? :)<33

2009-04-09 @ 08:35:45
URL: http://helloemily.blogg.se/
Postat av: malin

det är inte min , det är johanna's . men hon har köpt dom på MTWTFSS WEEKDAY typ :D

2009-04-11 @ 17:44:35
URL: http://maalinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0