utveklingssamtal , skor & vätska idag,

hej bloggen! Idag har dt inte varit någon speciell dag , förutom att jag hade utveklingssamtal & att jag köpte två par skor & en väska . hihi , dt gick väl så där på ' möttet ' .. fast när vi berättade vad Lisa sa fick pappa daaaaaaaaamp ;O han skreck & ba " jag tänker fan ringa henne " & lalala . Sen han ba " Förut tyckte jag att hon var en bra lärare . Nu ogillar jag henne " jag fattar inte vad han blev så jävla arg över , men jag bryr mig faktist inte heller . Aja , juste före ' möttet ' gjorde jag omprov på omprovet :$ jag hoppas jag klarar dt den här gången . Eller jag tror att jag klarar dt faktist . Sen efter dt åkte jag ti tyresö c med mamma & köpte skor & vätskan . Men jag måste gå ner & plugga nu , har fysik prov imorron . Jag kan nästan allt nu . Bara om nån ville veta så är jag faktist bra i skolan . Men jag skriver mer saker sen , hihi . PÖSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0