Godmorgon

Nu är vi vakna . jag gick upp runt 2 ungefär . gick rakt till badrummet och borsta tänderna osv . för igår somna vi till filmen . så vi hann inte göra oss i ordning , urk ! Och efter jag hade gjort mig i ordning går jag in i mitt rum igen där malin sover . drar bort täcket och kuddarna . sätter mig på henne och tar hennes händer så hon slår sig själv . såklart skriker hon . haha då drar jag ner henne på golvet och tar henne till badrummet . putta in henne i dushen . men hon hann komma ut innan jag hann sätta på . Om ni undra varför jag var så " taskigt " var det för att hela natten har hon puttat ut mig ur sängen och allt . så jag ville hämnas lite .

igår hann vi kolla på två filmer . eller en och enhalv . hela twilight som jag ä l s k a r . och halva harry potter . hur många av er har sätt twilight ? alla som har det vet hur jävla snygg han är !

Min håll er bort från honom . för han är min och malins stora kärlek . seriöst jag är verkligen kär i honom . Jag har gjort en plan om vår framtid tillsammans . mobba mig inte nu bara för jag är så jävla kär . så här : när jag slutar skolan är jag 18 . Då åker jag till London eller där han är just då . träffar honom . sen efter ett år tillsammans gifter vi oss på en strand . allt kommer var så romantiskt . sen kommer vi få barn tillsammans . två styckna . som kommer heta isabella och oliver . haha sen kommer vi leva lyckliga i alla våra dagar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0