GRATTIS TILL MIG !

Vet någon varför jag säger grattis till mig själv ? haha nej det gör ni inte . men nu ska jag berätta :

Jag loggade ut från blogg.se för att logga in igen , för kolla min statistik . gissa vad som händer då ? jo , jag var den 999.999 som besökte blogg.se typ ! så jag tryckte där det stog och nu kanske jag kommer vinna en ncl tv eller vad det hette . Men jag vågar inte , för Daniel sa att jag inte skulle trycka på skicka grejen . för han tror det kommer kosta massa pengar :o

Så vad tycker ni jag ska göra ?


Kommentarer
Postat av: gloria

svar: OMG nej? varför tror du det för?

2009-07-07 @ 01:50:57
URL: http://gloriaorebecca.blogg.se/
Postat av: emma

jag tycker du ska kilcka på skicka!!:)

2009-07-07 @ 14:06:18
Postat av: emelieo

jag fick också den när jag loggade in...men man måste va över 18. <3333 saknar dig

2009-07-09 @ 17:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0