Kanske sista inlägget inatt/dag

Nu har det ju så att jag och malin ska vara uppe hela natten . men malin kommer somna snart så efter jag har skrivit klart ska jag hoppa på henne . haha . Jag tror inte vi kommer blogga mer i natt men imorron kommer vi såklart blogg massor . för kanske tio minuter sen var vi inne på picnik . jag gjorde värsta fina bilden på malin men hon gjorde en ful på mig . synd . lägger in den på malin lite längre ner . aja imorron kommer vi nog bara vara här hemma . eftersom vi kommer vakna runt tre som vi brukar . och då har vi sovit bort hela dagen . Men bilder kommer för vi ska ju ändå fixa oss . aja ska gå och ta bort sminket nu efter malin är klar . kanske skriver en gången till i natt om ni har tur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0