Snart kommer jag få en ny data Äntligen !

Nu m å s t e jag sova . för annars kommer jag vara jätte trött imorron när jag ska träffa malin och det vill jag ju inte . så det här är sista inlägget för idag/natt . Natuligt viss kommer jag att blogga imorron innan jag träffar malin .
juste pappa sa att jag skulle få en ny data snart , en bärbar . eller han sa typ så här exakt " eftersom det är två år kvar tills då får moppe är det två saker vi ska hinna göra . Och i den här ordningen . först köpa en cykel till dig , sen en ny dator . du ville väl ha en bärbar ? " jag blev så jävla glad när han sa det ! yes . aja sovsött

vilken passar jag bäst i ?

Kommentarer
Postat av: marilyn

jadå & detsamma på dig :D



vad har du gjort idag då :) ? <33

2009-07-08 @ 02:24:32
URL: http://mwss.blogg.se/
Postat av: Malin

Okej ;)



det står lite längre ner gumman (a) haha

2009-07-08 @ 02:34:12
URL: http://maalinc.blogg.se/
Postat av: emma

lika fin i båda:)

2009-07-08 @ 15:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0