Sommarn 08 eller Sommaren 09 ?


Jag älskar verkligen den här bilden så mycket ! den på minner mig om sommarlovet 08 på svängstigen . När vi var där hela tiden , eller iallafall jag och emelie . Den var den sommaren jag blev bästavän med johanna . Och det var den sommaren jag var som tajtast med emelie . Saknar verkligen den sommaren . Alla minnen . Frankrike , Svängstigen , Erikdalsbadet osv . skulle göra allt för att det skulle bli som det var då . att jag bodde på svängstigen , en minut till emelie och kanske tio till johanna . Men nu bor jag en halv timme från båda ungefär . Fan att jag flytta !
Fast den sommaren var inte alltid så bra . För jag bråkade med emelie och malin så jag fick vara med jenny . Det var ju inte så tråkigt . men jag ville ju vara med dom . Jag kommer ihåg att den sommaren var det jätte varmt i vattnet . Inte som det här sommarlovet när det regnar hela tiden . Men jag hoppas vädret blir bättre !

Kommentarer
Postat av: Linn

gullig bild :D

2009-07-07 @ 00:23:23
URL: http://linnarebos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0