Sovit bort hela dagen nu .. men jag överlever !

Jag har inget annat för mig så jag tänkte att jag kunde blogga lite ? jag är så snäll .. Idag kommer jag inte göra någonting . för jag orkar verkligen inte . det känns som det var flera veckor sedan jag var med nån . Men det är ganska skönt att vara ensam när man är " ledsen " då hinner man tänka mer och då är det ingen som stör . Aja imorron ska jag iallafall vara med Malin . Tessan fyller typ år och malin trodde att hon skulle få tråkigt då eller något ? så hon bjöd in mig . haha . Sen i över morron " Tisdag " kommer pappas kusiner . har saknat dom jätte mkt . berättar lite mer om det senare . för jag kommer blogga mer idag !

två av mina kusiner . Felix och Erik . så söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0