Dagarna med johanna

förlåt för dålig uppdatering . känns som jag börjar säga det oftare och oftare .

 jag träffade iallafall johanna efter middagen för två dagar sen kanske ?  . då gjorde vi lite saker & blabla . sen bestämde vi oss för att gå till hästhaggsbadet ( stavning ) för lillen sa att han var där . på vägen dit hittade vi en cykel som typ skulle slängas . så vi tog den & cyklade dit . när vi cyklade mötte vi mackan & axel typ . mackan är en av daniels kompisar . & förut var han som en storebror för mig . men iallafall , han mackan måste varit full . för han skrek att vi var as snygga ? det lät lite konstig när han sa det . sen fortsatte vi . men gissa vad som händer . när vi kommer dit är lillen inte där ? så vi går runt lite där . då kommer han axel tillbaka med sina kompisar . mattias & niklas . då börjar vi gå & då skriker dom att vi ska komma & bada med dom och allt . men vi ville inte ? haha dissade . men vi går ändå ner till vattnet , för johanna ville bada . men inte med dom . så då tar dom våran cykel ? & cyklar ner med den i vattnet . då tar johanna niklas cykel & börjar att cykla i väg . haha . sen stannade vi kvar där . pratade lite med dom . eller mest med mattias eftersom dom andra hade våran cykel & cyklade ner med den hela tiden ? sen följde niklas med oss hem . eller en liten bit . så träffade vi lillen & emil . som följde med oss hem . sen sov vi här .

& igår gick vi & badade där igen . & vi badade verkligen . hoppade i från bryggan med kläderna på . sen åkte vi hem till johanna . & när vi skulle sova flummade vi som fan . herregud . vi pratade med lillen i två timmar typ ? sen berättade vi roliga historier . jag sms med niklas då . & han ville ha en bild på malin . sen fick johanna lite damp för att hon trodde att han trodde att det var johanna som han smsade med . sen så sa han att han gillade mig & allt . usch ! sen somnade vi kl tre . efter tre timmars flumm . idag vaknade vi tidigt . kl 12 typ . så jag sätter på mig kläder & allt . inte smink . sen såg vi en JÄTTE stor skalbagge . usch . efter det skulle dom åka någanstanns så dom släppte av mig vid allé . & gissa vem jag ser där ? niklas . så jag gömmer mig för jag såg ut som en häxa . efter det gick jag hem . men jag hade inga nyklar & ingen var hemma . smarta jag . så jag fick gå jätte långt för att mötta daniel . sen gick jag hem . så nu är jag hemma iallafall . ska gå ner & äta nu . ciao bellos
juste många bilder blev det . men kan inte lägga in dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0