Rätta svaret på fråga är ..

Nu kan jag börja berätta vad vi gjorde när dom var här . Dom kom ungefär kl 3 . Då pratade vi lite . Sen när det började bli sol gick vi och bade ute på udden . Och vi badade verkligen . Kanske för att Daniel trök ner mig under vattnet :o vi var iallafall där kanske en halv timme . sen gick vi hem och spela spel . Jag vann ju såklart ! okej jag skoja vi vann typ lika mycket för vi spela flera gånger . Sen skulle vi äta och såklart åt vi revbenspjel ( stavning ) det gör vi alltid när dom här är för dom älskar pappa revbenspjel ( stavning ) Orkar inte berätta allt . men det var väldigt mysigt .

Juste rätta svaret på frågan " hur gamla tror ni min pappas kusiner är ? " är .. 15 , 13 , 10 . Så dom är lika gamla som mig och daniel förutom magnus såklart som är 10 . konstigt ellerhur ? min pappas kusiner är lika gamla som hans barn .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0