är det någon sjukdom ?

varför har jag så jävla svårt för att säga nej ?! herregud vad jag stör mig på det . inte för att skryta eller så , men jag är faktist jätte snäll , för snäll . man kan nästan alltid lita på mig , eller man kan alltid det . om det inte har hänt något , som typ min mormor har dött eller något liknande . men annars säger jag alltid okej . som tex när jag skulle möta vendela , när hon hade varit i stuvsta . jag fick bara möta henne vid alléplan , men jag skit i vad mamma och pappa sa så jag mötte henne vid gullmarsplan ist ! jag kunde ha fått utegångsförbud ( jag får det ganska ofta ) och tex jag ger bort kläder , smink , skor m.m bara för att jag inte vågar säga nej . jag tror att om jag säger nej blir alla arga & blablabla . men det som jag tycker är värst , det är att folk utnyttjar att jag inte kan säga nej . som tex  'engång' med 'enperson' sa jag nej , men hon fortsatte chatta tills jag sa ja ? för hon vet att jag ger mig tillslut . jag måste lära mig säga NEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0