Don't mess with me because I bite

det började med att vendela skriver massa saker om att malin strula med adde . det var han som var 'hemlig' .. då försvarar jag henne ? som alla bästavänner skulle göra . då skriver vendela - kom till norra sköndal imorron tjockis ! " då skriver jag - vem äre som är tjock här ? :) - för att försvara mig själv . då får hon typ damp ? sen skriver hon jätte mycket . men om jag ska vara ärlig bryr jag mig inte . jag tar inte åt mig . utan jag får mer & mer självförtroende . jag vet ju att hon kanske menar allt som hon säger .. men jag blir ändå starkare ? :o sen vissar hon ett sms som jag hade skrivit till sin mamma ? omg . & hon säger att jag är lik 'hemlig' men imorse sa jag förlåt för alla grejer som gjorde henne ledsen . eftersom jag är en snäll person ! så vi kanske ska träffas någon dag & prata . men hon tror att jag kommer göra som 'hemlig' Men det kommer jag verkligen inte ! för om hon säger något kommer jag säga imot . om hon skriker kommer jag skrika högre , & om hon slår mig kommer jag slå tillbaka ? hon vet är inte hur jag är när jag bråkar med nån . Don't mess with me ! aja ska äta nu .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0