du är det finaste jag har emelie

idag har jag varit i stan med min allra bästavän, dundunduuuuun .. EMELIE ! haha nu ska jag berätta vad som har hänt. det började med att i skolan var vi persversa ( stavningen ) aja så vi tog på daniels rumpa hela tiden och då tog han på våra . så höll vi på så där . sen tog emelie på olivers snopp hela tiden , haha ! vi hade så jävla kul . sen tog oliver emelies armar , så emelie tog på evas rumpa ( eva är en lärare ) hon ba " Men vad gör du ?! " hahahahahahaha . aja sen drekt efter skolan gick vi ti busshållplatsen . vi fick vänta ett tag men den kom ti slut . efter det på tunnelbanan satt vi mitt i mot varandra . och det var en tant som satt brevid emelie och en man som satt brevid mig . sen lyfte vi upp varandras ben för att kolla hur viga vi var , hihi jag var inte så vig ! tanten ba " men sluta nu " eller nått .. då började vi prata med henne & blabla. efter det gick vi runt i stan . Kläningen som emelie ville köpa fanns inte i henne storlek . det var synd , för det är typ den finaste kläningen jag har sätt , seriöst . aja nu är jag hemma iallafall , och nu är det inte många dagar kvar .. fem skoldagar , men vi är bara i skolan tre dagar ti . imorron , på fredag och på tisdag . Imorron är det vanlig skoldag , sen på fredag TALANG . emelie och kimberly ska vara med ! dom är bäst . sen på måndag är det mentors dag . då ska våran klass åka in ti stan i någon park . sen ska vi gå hem ti lisa . på tisdag är det typ städdag , då ska vi städa skåpen och klassrummen . och på onsdag är det SKOLAVSLUTNING ! jippi haha . men aja orkar inte mer nu , ska snart tvätta bort sminket

seriöst , du är finast älskling . jag är stolt att få kalla dig min bästavän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0