..

bara fast jag är snart tretton år vill jag ändå uppleva riktig kärlek . jag vill ha en kille som jag kan berätta allt för . en kille som värmer mig när jag fryser . en kille som inte skrattar när jag gråter . en kille som förstår mig . en kille som älskar mig för den jag är . även fast man är så här liten kan man ju ändå hitta sin livskärlek ! & jag hoppas jag gör det . för jag vill verkligen ha en kille som jag beskrev där uppe .
jag & vendela pratade om vad som är viktigt på en kille . även fast utseendet inte är viktigast & det iallafall det som ger insidan en chans . aja det som är viktigt är : ögonen , leendet , kläderna ( tycker vendela ) håret , personligheterna .
& jag vill ha en kille som är äldre än mig . för alla 96:or är så omogna . som tex daniel falk . eller hur vendela ? haha .

Kommentarer
Postat av: emma

alla vill uppleva den !!

2009-06-23 @ 19:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0