( Gästbloggning , emelieo)

HEJ, NU HAR JAG VÄNTAT PÅ MALIN SEN HALV ETT, ÄR HON INTE FÄRDIG SNART? nu ska malin med också , jag bara jaha , inte för att det gör så mkt men malin t brukar alltid , " nej jag följer inte med om det är 3" så jag vet inte . lust att följa med? jaja men hon har slingat håret blondare tror jag. jag ska nog färga sen efter sommarlovet men nu ska vi inte tänka på det , det är ju första dan på sommarlovet och jag har börjat att tänka på att börja skolan igen, vad är jag för människa? igår blev mamma jätte stolt över mig och amanda så hon gav oss enmassa grejer. inte för att jag inte gillar det?! snart kommer mormor och morfar hem från nice, de har varit borta i en månad nu, oförskämt! men jag hinner bara träffa dom på måndags kvällen för då kommer dom hem och på tisda morgonen åker jag till värmland , kul kul. vi ska gå på ett vattenland där och så , ni kan s bilder på det därnere, och bilder på huset och sånt. 

 

där är lagorn eller vad det heter och amanda, haahha
jag hade en jätte bra bild på huset men man kunde inte ladda upp den : (

jag hittade lite bilder på vattenlandet

  



puss&kram emelie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0