( Gästbloggning , emelieo)

hej alla sötisar! idag har jag varit i haninge C med mamma och lillasyster matilda jag hittade lite grejer. sen var det till icamaxi och köpt gummistövlar, dom var rosa och jätte fina. jag har skrivit en lista på saker jag ska ha med mig till Värmland . jag kolar på "RALLYBRUDAR" den är rättså bra, tror jag: ) igår var jag på grönan med malin och malin mina två makaroner , det var kul kul , vi skulle titta på nrj grejen men vi åkte saker istället , malin c har ju inte guldkort så ... höhö . där träffa vi söta oliver och hans kompisar, jag vet faktist inte vilka de var men men . imorgon blir det väl grönan eller bio? beroende på vädret. 
puss&kramar emelie

P.S om ni har någon blogg kommentera och skriv bloggadress så skriver jag i ett inlägg om eran blogg bra och såna saker : ) men då måste ni kola på malins blogg varje dag en eller flera gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0