( Gästbloggning , emelieo)

hejhej, imorgon är det bara 2 dagar kvar till sommarlov!!!! då är det någon himla "mentorsdag" eller något: ) vi ska till en park eller något inne i stan och leka, höhö kul. sen ska vi hem till våran mentor lisa och typ ha glassmelis eller något ; ) på tisdag blir det städdag i skolan , fett kul!! ehh nej, . för dom som inte vet kommer min sommar att bli  fetta kul!, först kommer jag åka till värmland med mina systrar och farmor och farfar, där är det mest bara skönt att vara det blir i en vecka typ. det är ett jätte gammalt hus men det är mysigt.  förut när malin och jag var där så kom det 2 möss och blablabla... jaja sen blir det några dagar hemma då jag ska sitta barnvakt åt hannah och viktor( som stavas med k inte c ) sen bär dt av till frankrike, nice. vi ska bila dit så det blir paris och disenyland på en gång, jippi! så då får ni många bilder!! malin och jag planerar att åka till göteborg någon gång men vi får väll se hur det blir : D <3

pussar&kramar emelieo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0