( Gästbloggning , emelieo)

hej , det är emelie här: ) idag har det varit skolavslutning , jippi! fast som synd regnade det så man va aldrig ute utan bara med klassen inne i klassrummet . som sagt är man ju en väldigt glad och posetiv människa så man fick ju såklart pris för det, (inte för att skryta) . jag hade svarta strumpbyxor och en vit tröja , lockigt hår ,(självlockigt) flätta över luggen. det började med att jag vaknade klockan 6 och fick panik för att jag hade glömt att ställa klockan, men det gick bra ändå . sen gick jag upp och åt en ost macka som jag slängde efter en tugga , efter det tvättade jag mitt hår och plattade lite annars blev det FÖR lockigt! sminkade mig m.m sen hjälpte jag matilda lite med smink och frisyr och sånt.
sen var det dags att gå. i skolan fick man glass och klubba men inte jag : ( haha men det är väll bra för att jag har godisförbud och glass mm. när jag kom hem fick jag tårta  och var med mina kusiner sen när dom skulle hem grät hannah för att hon ville stanna och leka, men det fick hon inte idag. jag fick presenter "sommarpresenter" , jätte många lila och rosa armband och 2 par örhängen. om en vecka bär det av till värmland med farmor och farfar kul kul. imorgon ska det bli regn igen men malin törnblom och jag ska ti grönan det är ju festival där : ) så var det . finns inte så mkt mer att säga så puss&kram//



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0