( Gästbloggning , emelieo)

TEST


1. Hur gammal är du om fem år? 18, myndig
2. Vem var den sista du träffade? oliver, lillen , anton
3. Hur lång är du? 1,50 , jätte lång!
4. Vilken var den senaste film du sett? på smällen , se den!
5. Vem ringde du senast? mormor i frankrike
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? " vem är du?" till något nr
7. Vad är dagens planer? träffa malint och göra något
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? jag pratar helst med malin t och c men annars smsa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? sambos
10. När såg du senast din mamma? nån timma sen, när vi åt
11. Vilken ögonfärg har du? blågrå?
12. När vaknade du idag? 6 , jag är trött och seg
13. Har du någon gång hittat en katt? ja idag på körd i ett dicke, stavning?
14. Vilken är din favoritplats? där folk jag gillar är
15. Vilken plats föredrar du minst? ensam sent på kvällen och väntar på bussen.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? troligen pluggar jag
17. Vad skrämde dig som barn? läskiga gubbar( det gör de fortfarande )
18. Vem fick dig att skratta senast? sophia
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, antagligen
20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär (? tror jag?) 
21. Sover du med eller utan kläder på dig? troser och t-shirt
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3,0000000
23. Hur många landskap har du bott i? stockholm? ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? jag har inte varit på någon fylla än och tänker vänta ett ta till!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor, skor, skor,skor
26. Är du social? nja så där det är alltid kul att hitta på saker m.m
27. Vilken är din favoritglass? cornetto jordgubb
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? ge bort till rädda barnen, skoja köpa kläder och en fin lägenhet
29. Tycker du om kinamat? friterat är gööt
30. Tycker du om kaffe? hehe jomed socker och mjölk, + vispad grädde
31. Vad dricker du till frukost? vatten eller oboy
32. Sover du på någon särskild sida? in mot vägen ( höger )
33. Kan du spela poker? nopp
34. Tycker du om att mysa? alla gillar väll med rätt kille?
35. Är du en beroendemänniska? alla är väll beroende av något?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? jo, josefin
37. Vill du ha barn? vem vill inte?
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja,  engelska och lite franska
39. Har du någonsin åkt ambulans? inte vad jag kommer ihåg
40. Föredrar du havet eller en pool? poooool!
41. Vad spenderar du helst pengar på? skor kläder m.m fast jag sparar mkt också
42. Äger du dyra smycken? nej inte vad jag tror jag menar alla ser väll nästan lika ut i allafall?
43. Har du någon gång testat narkotika? nej, jag gör inget som kan skada mig själv
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? saft!
45. Vem är den roligaste människan du känner? t&c
46. Välj ett ärr på din kropp? det är nog ett över mitt vänstra ögonbryn, från vattkoppa
47. Vad har du för ringsignal? hmm... jag vet inte riktigt
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? nej de flesta har nog systern fått ärva
49. Flirtar du mycket? jag vet inte riktigt jag tror inte det
50. Vart togs din profilbild för din blogg? har ingen
51. Kan du byta olja på bilen? jag är 13? 
52. Har du fått fortkörningsböter? nej jag är fortfarande 13 år
53. Vilken var den senaste bok du läste? syskonkärlek
54. Läser du dagstidningen? händer väll ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? ja, veckorevyn
56. Dansar du i bilen? självklart!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? the voice: )
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? bubble
59. När var du i kyrkan senast? det var när skolan hade någon grej
60. Vilka personer utmanar du? de som jag vet att jag kan slå :D mohahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0