( Gästbloggning , emelieo)

hejsan coolingar, jag tänkte hjälpa malin lite att komma igång igen för det vill vi väll alla, (?!) okej, idag var jag och shoppade med världens bästa mamma ( alltså min!) vi hittade lite grejor och spanade på killar, hon gick och ryckte mig i armen varje gång hon såg en "snygg kille" , ibland har hon världens dåligaste smak!!! vi åt på donken och pratade lite om mitt liv och så ( hon och mormor är de bästa på att lyssna och komma på med grejor !) jag hittade lite grejer på olika affärer. i skolan var det jätte kul för vi hade talangjakt det gick bra men vi vann inte: (  vi sjöng ( jag och kimberly) right here right now av agnes någon som filma kan lägga in så man kan se den?: ) jaja här kommer lite bilder på sakerna jag köpte...

 

den är super fin på riktigt! kostar 299:- på Åhlens , märke frk.

 

blev lite suddig bild menmen... REA 149:- på Åhlens, märke frk.                   

 

piloterna kostade 159:- örhängen kostade 39:- på SIX , halsband H&M kostade 79:- (?)

pussar emelie



Kommentarer
Postat av: malin

fett fina ! emelie ska vi åka ti stan imorron ? jag måste hitta en kläning ! :o <3333333

2009-06-05 @ 23:02:26
URL: http://maalinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0