Godmorgon bloggen !

sovit gott ? jag har iallafall det . gick & la mig ungefär klockan 12 och vacknade 12 . så jag har sovit ganska länge . har ätit frukost , det blev två mackor & kaffelatte till det , mums !
sitter här i mitt rum juste nu , mormor undrade förut om jag ville åka in ti stan med henne . men jag låg & sov då .. haha ! så det blev inte av idag . inte imorron heller , för då ska handbollen typ ha någon grej . vi ska åka & bada , aja jag fattade inte så mycket. det kommer iallafall bli kul om jag går alltså . kanske inte kan , för jag måste måste köpa en kläning . jag tror jag vet vilken .. men måste gå nu

jag dör när jag tittar in i dina ögon älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0