haha fyfan vad patetisk jag vara ..

hittade en text jag hade skrivit på en av mina gamla bloggar . om hur mycket jag hatar mig själv ? herregud ! jag fattar inte att J A G har skrivit den .. just nu älskar jag mitt liv . jag har vänner , familj & bra utseende . vad mer kan man begära ? texten löd så här :

asså vet ni hur mkt jag hatar mig själv eller ? allt känns bara så fel . dt känns som alla hatar mig , att alla tittar snett på mig . att folk pratar bakom min rygg . jag vet att jag nt är perfekt , men dt är ingen . dt finns bara nåra få jag kan prata med nu . fast jag litar nästan nt på nån nästan . jag önskar att allt var som när man var liten . sin mamma var sin bästavän & sin pappa var den bästa kille i världen . dt fanns inge bråk & tårar . & ordet sviken fanns nt änns i huvet . men nu är dt tvärtom , man är aldrig med sin mamma längre & man hatar sin pappa typ . man blir alltid kär i fel kille . & dt man gör mest är att bråka & gråta . ordet sviken ekar i huvet hela tiden . jag vet nt vad jag ska göra längre . ska jag ge upp eller fortsätta kämpa ? men jag orkar nt fortsätta . jag har gjort dt så länge nu . jag vill bara försvinna bort här ifrån . någonstanns där man kan börja om . allt är bara shit just nu . träningarna går dåligt , vännerna går sämre , men skolan går sämst . mina tankar finns bara någonannanstanns . jag gör bara fel hela tiden . vad jag än gör blir dt bara fel . jag vet nt varför jag skriver dt här för dt är ju ingen som bryr sig iallafall . ingen gör dt . dt jag försöker säga är att JAG HATAR MIG SJÄLV , JAG HATAR MIG SJÄLV , JAG HATAR MIG SJÄLV , mer än allt annat .

haha , fan vad jag skrattar åt mig själv nu . hur kunde jag jag vara så patetisk ?

Kommentarer
Postat av: emma

men du hatar väll inte dej själv längre?=)

2009-06-21 @ 18:51:57
Postat av: malin

nupp :) om du läser hela inlägget ser du det :D

2009-06-21 @ 20:36:34
URL: http://maalinc.blogg.se/
Postat av: Linn

bra att det inte känns så längre då

2009-06-21 @ 21:14:01
URL: http://sweetthingss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0