haninge centrum | herregud vilket vackert väder det var idag

seriöst , alla som skriver 'taskiga' saker i kommentarerna . skaffa er ett liv , för jag tar ändå inte åt mig . haha ! idag har jag iallafall varit med emelie i haninge centrum . hon bestämde sig för att klippa sig när hon var där . så nu är det askort :o hon ville inte ha det , men cp frisören klippte mer än en dm . när emelie sa bestämt att hon ville max klippa tre eller fyra ! aja sen åkte vi hem . gud vilket fint väder det har varit idag ? höll på att dö i värmen , men jag klagar inte . nu när det verkligen är varmt . hihi . sen kolla vi på film oss emelie . she's the man . har ni sätt den ? asbra ju . sen skulle jag hem , för emelie skulle på middag oss sin mormor & morfar . så mami & papi kom & hämta mig , så köpte vi pizza också . haha tjockisar ! nu är jag hemma iallafall , har ätit också . ska fixa Emelies blogg design också .. om ni vill komma till hennes blogg , tryck här . aja vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0