hej sommarlovet !

idag hade vi skolavslutning . jag hade inte på mig den kläningen som jag skulle ha , utan den jag fick av mormor . bara för att jag trodde vi skulle vara ute & det regnade ju , så jag ville inte förstöra den . så jag såg ut som ett jävla pucko . aja vi var iallafall inte ute någonting , vi va i klassrummet & delade ut priser typ . madde fick ett pris för hon hade typ läst mest böcker , 30 st ! på hela året alltså .. jag har läst 6 st ! haha :$ aja emelie fick pris för att hon var den positivaste i klassen , herman fick för att han kom först på nytidsfrågorna , markus fick för han kom tvåa & madde igen för att hon kom trea . sen fick en åt gången gå fram ti lisa . haha jag var sist som vanligt ! & när jag gick upp ropade alla killar " kevin kevin kevin .. ! " asså dom kallar mig det ? vet inte varför .. & lisa ba " är det en romans här eller ? " hahahaha . så gömde hon våra huvuden med pappret när hon sa så .. ? aja sen när det var slut åkte jag & mamma hem på engång . daniel & hans kompisar var här . dom snaggade sig , så det var fullt med hår över allt :o det var fyra - fem personer & dom hade ganska långt hår . sen stack dom så daniel fick städa själv ? taskigt ! aja . det är en sån här dag jag är arg på mig själv . jag sitter hemma helt själv ? snälla , vendela & johanna får jag vara med er ? hihi . aja en sån här dag har jag lust att blogga för vädret är för jävligt . skriver senare , ska tröst äta lite nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0