jag får panik varje gång jag tänker på sas..

( skolavslutningen ) för jag vet inte vad jag ska ha på mig :o jag vill ju inte vara som alla andra , eller köpa något från någon affär som alla andra köper ifrån . som tex h&m eller ginatricot . alla har en kläning som är vit . tråkigt ! jag vill antingen ha en gul eller rosa . & om jag köper en gul har jag ett par skor som passar perfekt ! haha .. men jag har inte köpt någonting än :o mamma & jag kanske ska göra det någon dag , annars tar jag kläningen som mormor köpte ti mig . men den är så tråkig . vit & svart i zebra ränder ? visst den var fin , men som saskläning .. nej tack ! 
 
dålig bild men skitsamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0