kvällens inköp . det har blivit mycket på den senaste tiden =)

kom hem för ett tag sen , mamma & jag köpte hem kebab rulle . vet inte varför men jag gillar inte det så mycket ? tycker det smakar blött & slemigt . aja köpte iallafall en b:h & en kläning / tunika . lägger in bild på båda lite senare . mötte rätt så många som jag känner i tyresö c . som tex josefin i min klass , ann-christin som var min förra " lärare " , min gamla fritislärare som jag inte minns namnet på .. osv . kul att träffa lärare från förra skolan , men ibland är det bara jobbigt .
jag hade rätt , jag skrev ju förut " jag slår vad om att jag kommer vara hemme med familjen och kolla på film ? " & gissa vad jag är nu .. hemma med familjen , såklart ! åååå jag döööör av tråk .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0