malincarlehorn.blogg.se - min första blogg !

jag är jätte arg på mig själv att jag radera min första blogg . den hette malincar...blogg.se orkar inte skriva mitt fula efternamn . haha driver ! jag älskar mitt efternamn . det är ju bara våran familj som heter det . + min farmor . men hon dör säkert snart . jag fattar inte att jag skrev det där precis ! omg omg omg hon får inte dö . hon är från & med nu odödlig ! nu har jag tårar i ögonen . okej vart var jag . juste . för på den hade jag skrivit jätte många grejer som hände förut . när lillen var min bästavän ? men det är han fortfarande haha . skulle varit kul att se den iallafall . så alla ni som funderar på att byta bloggen eller så .. radera inte den gamla !

Kommentarer
Postat av: Anonym

ASSÅ MALIN FÖR I HELVETE DET ÄR INGEN SOM BRYR SIG OM DITT FUCKING EFTERNAMN

2009-06-28 @ 19:41:31
Postat av: malin törnblom

jag bryr mej :) heh

2009-06-29 @ 11:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0