mentorsdag

det känns som jag inte har bloggat på en evighet , men nu gör jag det iallafall hihi (a) fast måste gå en liten stund , kommer snart .. så nu är jag tillbaka . mamma & jag kollade på tv och åt sockerkaka . idag hade vi iallafall mentorsdag . då gör alla klasser i hela skolan någonting speciellt typ . alltså dom får ju välja själva vad dom vill göra . våra klass åkte iallafall in ti stan , ti någon park "fotbollsplan" & spela bränboll . sen gick vi vidare ti någon klippa & åt korv . jag & emelie gick ti tim , fredrik osv & kasta boll . haha jag var bäst ! nej men seriöst , jag var det . iallafall av tjejerna , haha (a) sen gick vi hem ti lisa & åt glass. och jag såg hennes son Jack . haha stolt . han var jätte söt , kanske ska fråga lisa om hans nummer . hahahahahah . men ska gå & kolla på tv nu
juste efter det stannade jag & emelie kvar . jag köpte en kläning , löshår & mat . emelie köpte typ en jätte gullig kjol . hihi men skriver ett Godnatt inlägg lite senare


Kommentarer
Postat av: Anonym

ti ?

till ?

2009-06-09 @ 15:22:51
Postat av: malin

va ?

2009-06-09 @ 20:09:32
URL: http://maalinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0