Okej jag lovar , det här är absolut den sista på länge

OM MIG
Namn: malin
Smeknamn: korven , calle , makaronen osv :$
Födelsedag: 23 september
Hemstad: stockholm/tyresö
Ögonfärg: blå
Hårfärg: blond . men nu har jag färgat ljus brun
Längd: 160 :S
Höger- eller vänsterhänt: vänster
Civilstatus: singel
Stjärntecken: jungfru & våg
Är dina föräldrar skilda: nej
Skor idag: har inte haft nåra skor på idag :o har inte gått ut..
Mål för året: bli hel blond igen
Det första när du vaknar: somnar om (?) eller va..

ANTAL
Som du kysst: vill ni gärna veta va ;D
Syskon: 1 - en storebror . Daniel
Piercings: näpp , men vill ha i naveln och tungan 
Tatueringar: nä . vill inte ha heller

FRAMTIDEN
Namn på barn: rebecca , markus , oliver . dom är fina
Vill bli när du blir gammal: ihågkommen
Drömjobbet: öppna eget & att det ska gå bra då

FAVORIT

Mat: pappasgrillade
Sport: handboll
Djur: hund
Glass: diamglass
Låt: vet inte
Nummer: 3 & 7
Tuggummi: hubba bubba
Helgdag: fredagkvällen - lördagkvällen
Årstid: sommar såklart !
Tandkräms-smak: har ingen
Radiostation: 107.5 & the voice

HAR DU
Någonsin varit kär: två gånger
Blivit dissad: ja :s
Rymt hemifrån: med kimberly :D hahaha
Föreställt dig ditt ragg naken: kanske :P
Sovit utomhus: ja
Gråtit i skolan: ja
Spytt i skolan: nej :o
Velat bli modell: min dröm när jag var liten . men mormor säger att jag är det hela tiden :s
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: haha a
Sett en död människa: nej
Använt droger: nej !
Ätit sushi: nä , men vill
Retats: alltid !

THIS OR THAT
Cider/Öl: cider
Pepsi/Cola: cola
Donken/Burger King: donken , men båda är goda
Kärlek/sex: kärlek
Choklad/Vanilj: choklad
Jordgubb/blåbär: jordgubbar
Kött/veg: kött
Tv/film: båda
Gitarr/Trummor: inget
Adidas/nike: adidas
Kinesiskt/mexikanskt: vad är mexikanskt (?)
Kakor/paj: kakor
Mtv/vh1: mtv
Ztv/the voice: the voice
Blind/döv: döv

KAN DU

Gå ner i splitt: haha nej , men har kunnat 
Skriva med höger och vänster: ja
Vissla: ja
Blåsa en bubbla: m
Ha dina ögon i kors: men ja
Nudda näsan med tungan: nästan

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du pratade med: mamma nys . hon fråga vart telefonen var
Du kramade: kommer inte ihåg :s
Du skällde på: jag skäller aldrig ut personer

SENAST DU
Skrattade: hela tiden
Grät: kommer inte ihåg
Såg en film: idag
Tugga tuggummi: öhm ? vet inte
Drog ett skämt: hela tiden
Sjöng en sång: sjunger alltid för mig själv

VAD ÄR DET
Utanför ditt fönster: ett as ful hus :o
Du lyssnar på för musik: 107.5
Du har på dig: sss mjuks byxor 'gråa' och handbolls adidas tröja 'röd'
På din musmatta: hel svart
Smink du använder: maskara bara (a)

HAR DU NÅGONSIN
Blivit utskälld av en lärare: a
Ljugit om din ålder: jag är ärlig
Bråkat utan anledning: haha hela tiden

HAR DU UNDER SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol: nej
Rökt: A L D R I G !
Hånglat: vill ni vet va ?
Shoppat: a , jätte mycket
Skejtat: skejtar inte
Bakat: nä
Solat: ja

Klockslag när blev klar:19.13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0