R.I.P the king of pop - Michael Jackson

våran King of pop har lämnat oss . han blev bara 50 år

we will always love you ! jag fattar inte att han är död . han , den store Michael Jackson . det känns som det var igår jag hoppade runt och dansade till hans låtar . jag älskade dom , det gör jag fortfarande . han var min och daniels idol när vi var små så vi har jätte många skivor .. & jag kan jätte många av hans låtar . & på musiken i femman sjöng vi hans låt " Heal the world " Och när jag var i cypern var dom galna i honom . alla sjöng hans låtar på karioken & det var fyllt med affirser över allt ..

man tror att han dog av hjärtestillstånd . polisen tror att droger är inblandade . & alla ni som säger att han var värd att dö . dra åt helvete ! det finns inga bevis på att han våldtog små barn . bara för att media skrev det tror nästan alla på det . men mindre än hälften som media skriver stämmer . so fuck off !

Michael var en av dom få personerna som alla vet namnet på . i hela världen . dom ända är väl han , elvis & typ madonna . kanske britney osv också . men speciellt dom tre . dom är gamla . jag menar MJ började sin kariär när han var ungre än mig . han kanske var sju år ?! jag tycker han är underbar . han sjunger som en ängel & dansar som en "kung" I juste love him !

Michael Jackson - Rest In Peace ! hoppas du har det bra nu . I will always love your music

Kommentarer
Postat av: Julia<3

Älskar hans låtar oxåå, ahah vi sjöng (we are the world) xD, den är fett bra, =), skit synd att han dog :´´(..

2009-06-27 @ 19:25:54
URL: http://julaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0