sommaren 09 här kommer jag

imorron är det skolavslutning :o det känns som det var förra veckan vi började ? gud vad tiden har gott fort . jag kommer faktist sakna skolan . alltså personer som jag inte kommer träffa på sommarlovet . inte själva skolan , haha . sen går det tre månader typ utan att gå ti skolan . utan att behöva gå upp 7 varje morgon , stressa som fan för att hinna ti bussen . sen få ångest för att man ser ut som ett ufo :o

saker som jag kommer göra på sommarlovet :
SOOOOOOOOOOOV !

vara med vännerna
sakna emelie när hon är borta
åka ti grönan
bli tajt med vendela igen
bada
bli brun
lära känna nya personer

det var ju sommaren 08 som jag lärde känna lillen , oliver , simon , anton osv . så den här sommaren kommer jag nog också lära känna nya personer . hihi (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0