sommarplanerna kommer här ..

jag har inget annat för mig , så jag kan lika gärna skriva ett inlägg om vad jag ska göra i sommar . för jag vet att alla ni undrar .. hihi !

första dagen , ( asså precis efter skolavslutningen ) ska jag och emelie kanske gå ti en plats som vi alltid gick ti innan jag flyttade . men bara kanske för att emelie kanske skulle åka bort . gud vad mycket kanske det blev i den här meningen . jag ska ha ekencupen . haha vi kommer förlora , men skitsamma det är kul att spela . sen ska jag bara vara hemma och vara med vännerna . ska köpa guldkort också . sen någon gång ska jag och emelie åka ti Göteborg . kanske ti min farfar eller ti emelies släkt . vi får se .. sen efter det ska jag inte göra något speciellt . såklart ska jag bada m.m men jag ska inte åka utomlands iallafall . sommarlovet är ju långt så jag hittar nog på mer saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0