TALANG - emelie & kimberly var bäst !

kom precis hem från skolan , och fyfan vad trött och hungrig jag är . ska snart gå ner & äta tror jag , men bloggar först . haha allt för er mina kära bloggläsare som har minskat väldig på mycket på den senaste tiden . aja vart var jag .. men iallafall nu ska jag berätta vad som har hänt idag . det började med att jag igck upp kl 7.00 och dushade . sen sminkade jag mig och klädde på mig . var tvungen att springa hela vägen ti bussen , men som tur var han jag precis . sen kom jag ti skolan & gick runt lite & blabla . efter det hade vi mentors tid sen idrott . men jag & johanna hade inga kläder så vi gick ti alléplan . köpt klubbor & kakor , mums ! men kakorna var äckliga , dom smakar B A J S . aja sen var det talangjackten . jag & johanna hade vip . nej men vi fick sitta längst fram i mitten ( dom bästa platserna ) sen började det . Camilla , Daniella , Ella , Lizett ( stavning ) & någon mer började . dom var väl bra . jag vet att josef läser det här så jag kommer inte skriva något taskigt för det är hans vänner . sen vare typ emo emelie , fjortis frida & två ti tjejer från nian . dom typ dansade ? sen frida andersson , hon sjöng faktist ganska bra . sen var det typ EMELIE & KIMBERLYS tur . å fyfan vad bra dom var . sen vare typ natta & hennes kompisar . dom sjöng också bra , men emelie & kimberly var bäst ! sen som sist men inte minst jens . han hoppade runt som fan . men han var askul . han gjorde nån grej ti mig , typ smiska sig på rumpan & kollade på mig ? hahahahaha .. aja han vann iallafall , det tyckte jag var dåligt . men jätte många lärare & andra tyckte e & k sjöng bäst av alla , men att jens var roligast . så tyckte jag också , men dom skulle ha vunnit !
nu kom mamma hem precis , vi ska åka ti tyresö centrum sen ti haninge centrum . lägger in bilder sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0