tyresö centrum

förlåt för att jag inte har skrivit någonting idag. jag har varit i tyresö c sen när vi kom hem somnade jag. jag fick solsting typ.. aja jag har köpt lite saker iallafall, eller mamma har hihi. lägger ut bild på dom sen. jag höll seriöst på att spy idag, så jävla äckligt. finns det något värre än att spy ? det här inlägget blev rätt så tråkigt men skitsamma. det är inte lika vart som det var i helgen :o någon dag i veckan kommer det bara bli 10-15 grader.  och i helgen var det ju 25-30 grader. sen är det skolavslutning. eller nästa vecka på onsdag typ.. vet inte vad jag ska ha på mig. men jag vill iallafall ha lockigt hår då. hihi, men nu orkar jag inte mer. måste dricka upp min latte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0