malin hjärtat , jag älskar dig ♥

förlåt för dåliga uppdateringar ! jag har helt enkelt inte haft någon lust att blogga . + att jag har varit med malin . alltid lika kul med dig hjärtat ♥ vi har iallafall flummat sönder som vanligt .

det började med att malin kom till mig ungerfär 11 på kvällen , lite senare . sen var vi hemma hos mig & blabla . vi gick ut lite . alla hade ju typ fest , så dom spelade musiken på högsta . haha malin & jag ba skrek utan för deras hus . & sjöng . folk glöde på oss :o som vanligt ! sen gick vi in och packa mina grejer . efter det skulle vi gå hem till malin . Och då var kl över tolv på natten , läskigt . haha på vägen mötte vi jätte många fylla . och malin ba " ha ett bra höstlov ! " då vare nåra som ba " det är midsommar , jävla mongo ! " sen gjorde dom någonting , så jag trodde dom börja springa efter oss .. så jag börja springa :$ men malin stog kvar . sen sa hon att dom bara hoppade på en burk . haha , fatta hur mkt vi garva åt mig ?! sen kom iallafall malins pappa & hämta oss . efter det gjorde vi jätte mkt ..

& imorrons hittade vi tejp . så vi satte allt runt våra munnar . har massa bilder från det , men kan ju inte lägga in dom =( det var mkt roligare än det låter ! sen gick vi ut och brände upp skiten . haha , jag är piroman . sen eldade vi upp blommor & det brann as bra . hihi ! aja orkar inte berätta mer , men det var iallafall roligt !

imorron ska jag till kyrkan ;s daniel ska konvenera sig . så hela min släkt kommer , & jag har faktist aldrig sätt hela min släkt tillsammans :o efter det ska alla hitt . vi ska typ äta middag då ? T R Å K I G T ! aja skriver mer senare

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja skit jobbigt !:O

2009-06-20 @ 23:07:17
URL: http://gloriaorebecca.blogg.se/
Postat av: malin

m :o !

2009-06-20 @ 23:16:43
URL: http://maalinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0