igår på Gröna Lund för första gången i år

förlåt för att jag inte har bloggat så mycket . men igår när jag hade lockat klart mitt löshår gick jag drekt till bussen . kom till alléplan där jag träffade johanna , men vi hann inte prata för att hennes buss kom . efter det åkte jag drekt ti haninge c . gick ti hårsalongen där malin höll på att slinga sitt hår blondare . det är jätte många som har gjort det nu (efter mig) härm apor ! haha skoja . men johanna , malin , anna osv har gjort det . satt i två timmar & väntade på henne . fast medans läste jag en bok . Norrmäns grejen , haha ! malin blev jätte fin i håret . när malin var klar med det gick vi ti mac donalds . malin köpte en big tasty + meny för att hon ville ha det nya coca cola glaset . fast det var jag som åt upp allt . tänk jag orkade allting :o sen åkte vi hem

precis när vi kom hem till malin gick vi till emelie . sen kom min mamma med pengar till mig . efter det gick vi till bussen . & blablabla .. vi kom till grönan & gick runt lite . kollade jätte lite på nrj grejen för vi orkade verkligen inte . träffade rebecca & filippa . jenny & någon fjortis . förlåt men hon var faktist det :o oliver & kevin tror jag att det var . haha jag åkte insane för första gången ! & nu ska jag berätta vad som hände ..

vi ställde oss i kön . 30 minuter tog det :o sen när vi var där upp kom det fram en tjej som jobbade där . hon frågade om det var någon ensam . & efter som vi var tre var det en som var ensam , och det var jag :o då fick jag gå före alla & sätta mig brevid en kille jag inte äns kände . & jag visst inte vart jag skulle ha mina skor . jag kunde inte ha på mig dom eftersom det var ballerina skor . så jag hade dom i knät . sen började jag skrika innan vi äns började röra oss eftersom jag var så jävla rädd ! sen bar det av .. & när vi var uppochner ser jag mina skor i luften , men jag hinner ta tag i dom innan :o tänk om jag inte skulle det ? fett läskigt ! malin sa att det var bara mig man hörde hela tiden . men det är inte så konstig eftersom jag skriker hela tiden , haha . när den var klar satt jag kvar i den där grejen jätte länge . jag hade panik så jag satt bara där & kollade på ett ställe hela tiden . sen vågade jag gå ner . jag sprang nästan ner .. cassi stog där & väntade (malin storasyster) sen fick vi vänta jätte länge på malin & emelie . efter det åkte vi hem

såklart åkte jag ju mer saker . nu har jag åkt allting förutom tilt . malin & jag skulle ha gjort det igentligen men det var så lång kö osv .. & såklart var det massa cp störda barn där . som tex vi stog i kön ti blåa tåget . haha vi vet vi är coola . & det stog nåra fjortisar bakom oss . då putade dom en av dom på oss & emelie skrek då . så härmade dom henne m.m . & en av dom ba " hon kollar snett på dig " & pekade på malin . hon den blonda ba " varför kollar du snett på mig ?! " åååå jag blev så jävla förbanad . om dom skulle gått fram till oss igen skulle jag slå henne , för hon var seriöst störd i huvet ! & i tunneln , hon ba " JÄVLA ÄCKEL FJORTISAR ! " till oss . shit . sen stog vi i kön till katapullten (stavning) & frågade emelie om dom bakom oss kunde fråga dom bakom dom om dom var två st . det var nåra killar . dom ba " nej det kan vi inte , för ni är fjortisar " sen frågade emelie dom bakom dom om dom var två & det var dom . sen började vi typ prata med dom ? en av dom ba " gissa hur gamla vi är ? " jag ba " du är 95 " & det var han , jag är bäst ! sen när vi hade åkt den , sa han " hej då fjortisar " SKAFFA DIG ETT LIV ! igentligen , varför säger fjortisar att vi är fjortisar . när det är dom som är fjortisar ? onödigt .

sen sov jag oss malin . fast vi sov nästan igenting , för vi skulle vara upp hela natten . haha vi gjorde jätte mycket då . sen kl 3 gick vi ut . vi tog med oss en tändare & tände på gammalt gräs . jag är fan en piroman . det är en som älskar att elda upp saker . sen idag gick vi till emelie på morronen . hon var typ rädd för att det skulle oska ? aja skitsamma , vi gick iallafall ut & hoppade då när det regnade . haha det var jätte kul . men orkar inte skriva med nu , ska gå ner & äta nåra mackor . har inte ätit något idag . & igår åt jag en + meny kl 1 . har inte ätit något mer sen dess . & jag äter nästan alltid :o
juste , det blev igen bilder . men malin filma mig & emelie när vi åkte kvasten . kan be henne lägga in den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0