malin törnblom & malin carlehorn

herregud vilken natt . nu ska jag berätta allt från igår . det börja med att vi åkte till bollmora & träffa 'hemlig' och hans hund bella . sen gick vi hem till 'hemlig' & kolla på en rolig film . men nu vare ju så att det bara var jag som tittade , eftersom malin & 'hemlig' strulade som fan ! jag lover .. säkert mer än tio gånger ?!. så jag satt & garva åt filmen helt själv . + att jag skratta lite åt dom . sen när vi skulle gå var typ kl halv tre kanske . vi ville inte vara kvar där så vi ljög & sa att vi skulle träffa nåra andra . men det skulle vi också . men han kunde inte . asså jacken ' typ . då åkte vi hem till malin igen . & pratade med viktor . cassies kille . sen tillbaka till bollmora , eller bergfoten kanske ? aja iallafall till statoil  & köpte geisha och chips . sen kom mamma & pappa och hämta oss . malin sms med 'hemlig' . han ba " jag älskar bara dig ! " malin ba " a visst , du är player ! " haha då svara han inte . sen kom vi hem .

& då bestämde vi oss för att vi inte skulle sova . Och vi lyckades ! haha först typ pratade vi . sen spelade vi ett spel i fyra timmar . Den försvunna Diamanten . det var mitt favorit spel när jag var liten :$ vi flummade såklart as mkt . sen kl 5 gick mamma upp & fick damp på oss . sen gick hon och pappa till jobbet . då gick vi ut & hoppa studsmatta . kl 6 på morronen ? efter det kolla vi på playhousedisney . då somnade jag .

sen vakna jag kl 2 typ . då hoppa vi studsmatta igen hihi ! efter det följde jag med malin till busshållplatsen . så nu är jag & daniel hemma . fast mamma kom hem precis . nu ska jag gå ut , det var 35 grader i skuggan idag :o vi skulle igentligen ha badat om malin inte skulle på träning . vi tog massa bilder , men dom kommer i nästa inlägg

Kommentarer
Postat av: emma

vem är 'hemlig' ??

2009-06-23 @ 19:20:24
Postat av: malin

hemligt

2009-06-23 @ 21:31:59
URL: http://maalinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0