Min helg | opps !

herregud ! det känns som jag inte har bloggat på en evighet . mitt internet hade ju dampat , men nu funkar det . så jag tänkte berätta lite om min helg .

jag var ju med i eken cupen på gubbängen . & jag var med alla dagar när det ösregnade ! planerna var helt leriga , & jag var lerig från tårna till ansiktet . jag var tillochmed lerig i öronen . ni vet en sån där dag när det regnar , när man ska ha typ film kväll med kompisarna . nejnej , jag var ute i shorts då ! fatta hur mkt jag frös ? aja tillbaka där jag var . vi vann iallafall ingen match . & jag gjorde inget mål . men var nära många gånger .

handboll är inte så lätt som alla tror . när jag börja trodde jag det skulle vara aslätt . sen fattade jag att det var assvårt ! handboll är faktist den farligaste sporten . eftersom man inte har några skydd . det är farligare än ishockey ? så alla töntiga killar som säger att handboll är en fjoll sport kan ju ta sig i röven ! haha

aja tillbaka till livet . farfar & evy är här nu . dom ska sova här i tre dagar . kul faktist , eftersom dom bpr i göteborg . nu ska jag fråga om emelie & jag kan följa med dom sen , hihi ! men skriver senare . ska vara lite social nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0