det blev inga bilder . glömde kamran :$

Nu har jag tillbaka . hihi !
& fyfan vad det var kallt i vattnet . fast vi doppade oss till axlarna iallafall . när vi skulle gå dit orkade vi inte ta den långa vägen , så vi gick över alla tomter . haha alla som bodde där blev skit arga :$ sen när vi kom dit tog vi av våra kläder ( vi hade redan bikini på ) juste , jag har köpt en ny . jag är laggt upp en bild på den för jätte länge sen . men jag har aldrig använt den . men idag gjorde jag det ! aja skitsamma , den är rosa iallafall ! sen var vi där ganska länge & gjorde lite saker , eller hur malin ? haha .. det var någon jävla kille som ringde hela tiden . han ba - det är stefan från hetalinjen - sen sa han - är det du som är malint ? - jag ba - nej , jag är achmed ? - sen börja vi typ prata engelska ? jag ba - are you stefan from the hotlijn ? - min & malin humor asså ! han ba - shut up ! - jag ba - shut the fuck up ! - sen la han på ? & när vi skulle gå hem , gick vi förbi typ fem tjejer . hur gamla kunde dom ha varit ? dom kanske skulle börja i femma - runt den ålden . så säger dom - hur gamla är ni ? - haha malin ba - vi ska börja i 7:an - dom ba - det syns - ? ääää . vi ba - omg vad coola ni är ? :o - en av tjejerna ba - vi är as coola ! - & gjorde pis täcknet ? omg . sen går vi vidare , & då skriker dom - DET VAR VÄL DU SOM VAR LEBB ? - jag ba - ja ! jag är hora också :o - hahaha , då blev dom tysta & gick åt andra hållet . sen skulle malin till allé & jag hem . & snart ska malin till piteo ( stavning ) FAST EMELIE KOMMER HEM SNART ! jippi , I have miss her ! aja skriver om mitt & vendela bråk i nästa inlägg , eller så skriver jag inte om det alls ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0