alla tjejer gör testet

Hur gammal är du? 12
Har du det bra hemma? a
Har du bra självförtroende? Nej,
Kan du lita på dig själv? Neee
Hur tycker du att ditt liv är?  sådär
Har du ett bra liv tycker du? Jag tror dt
Vill du ändra på något i ditt liv?  Jaaaa
Är du nöjd med din kropp? Nej, ;)
Något du vill ändra med din kropp? Allt typ


Kärleken
Har du någon kille/tjej? Nej!
Vill du ha kille/tjej? Ja!
Gillar du någon nu? Japp
Trivs du tillsammans med någon kille/tjej? ohja!
Gillar du långa eller korta förhållanden mest? längre än mig!


Vänner

Har du bra vänner?  Japp
Du tycker om att va med dina vänner? Bästa som finns!
Har du många vänner? Ja typ :)
Vad är bäst tycker du, med få bra vänner, eller med många som man inte kan lita till hundra? Få bra vänner.

Mogenhet
Har många sagt att du är mogen för din ålder? nej för dt är jag nt
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är? nej aldrig
Har du fått höfter? jag vet nt
Tycker du mer om att vara på stan än att vara med kompisar hemma och "leka"? Vara på stan med kompisar
Du älskar att shoppa? Absolut hihi :D
nöjd med
[ ] Ögon
[ ] Näsa
[ ] Händer
[ ] Fingrar
[ ] Naglar
[ ] Ögonfransar
[ ] Läppar
[ ] Öron
[ ] Ögonbryn
[ ] Ben
[ ] Ansikte
[NEJ!] Hy
[ ] Lår
[ ] Hår
[ ] Röst
[ ] Fötter
[ ] Tår
[ ] Rygg
[ ] Armar
[ ] Rumpa
[ ] Mage
[ ] Helheten


Kommentarer
Postat av: p.e

inte bästa självförtroendet ? ;)<3

2009-08-23 @ 18:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0