fanfanfanfan

fan också. jag såg ut som en jävla mupp idag. men dt brukar jag, men idag vare mer än vanligt. mitt hår var helt cepe och mina kläder var mer cepeare. aja jag såg iallafall ut som en missbildad kossa. jag hade jeans och en hammarby t-shirt. alla kommenterade min t-shirt, vad fan lämna mig ifred. och sen flummade jag emelie och johanna as mkt. haha, som efter slöjden dansade och sjöng jag och johanna. haha, och sen på stugan ritade vi k*kar i jacks bok. haha och jätte mkt mer. mohahahaha han blev vet sur. men läraren blev surare ;S aja imorgon ska jag vara med vendela, emelie och johanna. vi kmr vara ute hela tiden tror jag. hihi kulkul. saknar vendeeeeeela asmkt. emelie, saknar tiden näre bara var du och jag. aja vet nt vad jag ska skriva om så jag skriver dt jag tänker. hihi. skriver med turken. han tror seriöst att han är snäll. haha. aja vi ses . PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0