GILLAR/DISSAR


1. Bästavännerna, dom är fan det bästa som finns. jag skulle aldrig klara mig utan dom. jag älskar dom av hela mitt hjärta. johanna, vendela, emelie, malin och emily utan er inge mig.

2. Mat. Något som ingen kan leva utan, tänk er alla barn utan mat, dom är smalare än den smalaste spagetti haha jag lovar asso seriöst utan mat fyfan, jag älskar mat , mat mat mat. malin <3 mat, så är de bara. MER MAT ÅT FOLKET!

3. Zac Efron. seriöst, finns det någon sötare kille än honom? han är så jävla söt! haha. jag skulle kunna skriva om honom i en vecka. det finns ju många som är snygga, man Zac är fan snyggast. + att han har dom finaste ögonen




1. SKOLAN! Har verkligen inte någon lust med skolan, den får mig att må skit fyfan. Man längtar inte man får ju typ ångest när man går upp klockan 7 på morgonen och vet att en hel skoldag är framför en, usch jag bara säger USCH. TA BORT SKOLAN!

2. Dåligt smink. varför säljer man dåligt smink när det är dåligt? är det för att känna pengar eller. men då kan jag berätta att man kännar mindre på det. för ingen som har köpt brunkrämen eller fondationen kommer någonsin att köpa den igen. haha

3. tandläkare. dom är så läskiga. asso dom tar ju sina händer i min mun och håller på. DET ÄT VIDRIGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0