god morgon

god morgon alla! hoppas ni har sovit bättre än mig. jag vaknade precis och dt förstår jag verkligen nt. jag gick och la mig ganska tidigt igår, typ halv 12. och sen lågg jag i sängen och kunde verkligen nt sova. jag somnade 4. Aja, nu sitter jag bara i mitt rum. ingen annan har vaknat förutom jag. och jag är bajsahungrig men jag orkar nt gå ner. haha slöis. jag fattar nt att lovet är slut imorgon. huhuhu. jag vill nt gå upp tidig, gå te skolan i snön, vara i skolan och vara tyst och blyg, sen gå hem i snön, och sen sätta på datan. dt verkar ju lite onödigt, ellerhur? Aja jag saknar jätte många som jag nt hunnit träffa. dt är emily , emelie , kimberly , johanna osv. emily är den jag saknar mest. vi hade typ nt varit på två år. sen var vi en helg. men vadå inget mer eller? jag ska kämpa för oss emily! aja idag ska jag åka in te stan med mami. yes. vi ska köpa byxor te mig. och smink, och tröjar osv. mohahaa. jag är jätte glad. juste vi ska kanske köpa löshår te mig. cepe frisören klippte mitt hår te axlarna typ. dt är as kort. Tycker ni att jag ska färga tebaka mitt blond hår? svara ärligt. skriv i kommentar. för jag vill verkligen bli blond igen. men iallafall om jag nt åker te stan med mami ska jag träffa rasmus och malin. vill nån vara med? snälla, tänk om dom bara ligger och myser i soffan, vadå ska jag ligga där själv eller? :O vet ni, förut när jag var med johanna, lillen, malin, och rasmus. så skulle lillen och rasmus gå hem. och då fick malin en kram från rasmus för dom är ju tsm. och johanna fick en kram av lillen för dom är ju också tsm. men jag fick ingen kram av någon. huhuhu, mobbad jag vet. jag vet nt varför jag berättade dt. juste för malin och rasmus ska ligga och mysa och jag frysa. hahaha dt rimade. aja nu ska jag typ resa mig upp och gå ner och äta. min mage knorrar. haha. jag lägger ut bilder från idag sen på mig och vad jag köpte. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0