Godmorgon

hoppas alla har sovit jätte gott! själva har jag nt sovit så jätte bra. aja, när jag vaknade ringde mamma föratt kolla hur jag mådde, asså om jag skulle te skolan eller nt. jag gick nt te skolan idag igen. jag har så jävla ont i halsen, jag kan nt änns prata. aja, nu sitter jag här och lyssnar på musik, hihi. vaaa? kolla dt är en tjej som har kopierat min text te oliver. jag hade skrivit så här på min press förut " jag sa att jag älskade dig, men du sa inget tebaka. jag tittade på dig flera gånger, men du tittade bort. jag sa att det var dig jag ville ha, men du ville inte svara. så därför ska jag försöka göra det omöjligt. jag ska glömma dig. " och nu har hon också skrivit dt?!?!?! hon eller han heter JJEO' . aja, taskigt! idag ska jag kolla på teve och sova. hihi, men jag orkar nt skriva mera nu. fast jag lovar att jag kmr skriva minst två gånger te idag, haha. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0