hela sportlovet

hejsan svejsan! på dt är inlägget ska jag skriva allt jag har gjort på sportlovet. eller jag ska försöka, jag är rätt så glömsk. men jag ska försöka för bloggens skulle. haha okej jag börjar med lördagen 24/2. va jag med kimberly och becca typ, hon va fett blyg men dt brukar man ju vara första gången. & speciellt om man är ensam . vi sov hos kimberly & hade lite kuligt . hon har största huset ever :O , skitfint ju. men sen åkte becca hem typ . & jag var kvar hos kimberly . men sen ringde mamma och ba , men vi kmr och hämtar dig nue . klockan var typ bara fem . men sen åkte jag hem och tittade på melodifestivalen . hahaha , jag är beroende. på söndag 25/2. vaknade jag och hade asont i nacken. men jag kmr faktist nt ihåg vad jag gjorde på söndan, anting var jag bara hemma och titta på teve eller så var jag med malin på kvällen. aja spela roll. sen på måndag 26/2 var jag typ med malin, anton och lillen tror jag. vi hade lite skoj. haha vi var hela kvällen och vi gjorde jätte många saker, jag orkar nt skriva alla. så jag säger en. vi gick te alléplan och var där. sen kom lillens mormor. haha, hon ba " mormors lilla pojke " hahahaha. lillen ba " mormor, vad fan göru ! " . eller vi kanske gjorde dt på tisdag. okej dt var antingen på måndag eller tisdag. aja sen på onsdag var jag med malin , johanna , lillen och rasmus. först var jag och malin för hon sov hos mig. sen kom johanna och då gick malin hem? aja sen skulle lillen och rasmus komma och då kom hon tebaka. sen gick alla hem. och på torsdag var jag med vendela , ammi och malin. vi möttes hos malin och sen gick vi te IP. sen åkte vi typ te haninge c. hahaha vet nt varför. sen sov alla hos mig te fredag. på kvällen kollade vi på en film. den heter typ " signs " . hahaha , fast alla somnade under filmen förutom malin. den är bajs tråkig. bara föratt jag kan den typ utan te. asså den handlar om utomjordingar, haha moget. sen när vi vaknade ringde vendela och ammi Hanna L " hetalinjen ". haha.  sen gjorde vi oss klara. men dt gick nt så bra för mig. när vi skulle gå, skulle jag gå upp och hämta mina pengar, men dom var nt där :O mitt hjärta stannade typ. då sprang vi och letade i mitt rum. sen struntadejag i pengarna. och då när vi skulle gå märkte jag att jag nt hade nåra nycklar. så jag var tvungen att leta rätt på lådan med nycklar. sen skulle jag bara hitta rätt nyckel. och dt var nt lätt, dt var typ över hundra nycklar. sen hittade jag som tur var rätt nyckel. och då missade vi bussen te alléplan, så var tvungna att gå. ASKALLT! sen åkte vi te tyresö c. eller jag vendela och ammi. malin skulle typ hem och göra nått. men iallafall och när vi var i tyresö c mötte vi mandi och soffe. och sen pratade dom med pattis. aja sen åkte vi ni te stan och väntade på malin där. asso gullmars. sen kom malin och då åkte vi te t-centralen. och dom köpte .. och en lättöl. haha den smakade piss. seriöst. aldrig mer! sen gick vi och köpte löshår te vendela. sen skulle jag och malin på träningen så hon åkte hem te sig och jag te mig. sen kom jag hem jätte sen. för bussen var typ försenad. så mami kom och hemtade mig vid alléplan. tack mami ! och när jag kom hem ringde putte och bara " vi står utanför dig nu " jag ba " men jag ska nt på träningen " . sen smsade jag med malin. vi små bråkade lite. nu är vi sams. sen åkte jag mami och papi och köpte hamburgare. gott gott. sen somnade jag. sen på lördag skulle jag vara med malin och rasmus. men jag orkade nt och han nt . fast jag hade sminkat mig och bytt om och allt. sen på kvällen åkte mami och jag te ICA och köpte limpa och lite annat. sen häntade vi pizzan. mohahah, jag tog min favorit som vanligt. BANAN OCH CURRY. dt låter vidrigt men dt är jätte gott. sen senare på kvällen chattade jag med emily vendela stoffe kevin tobias osv. haha. jag och emily kom på värsta braiga smeknamnen te oss. lägger kanske upp en bild på oss. haha. sen gick jag och la mig 12 typ. fast jag kunde nt sova. somnade typ 4. och vaknade 9 :O . ojojoj, jag fattar nt att jag vaknade så tidigt. jag är fett stolt! jag vaknade av att emelie ringde mig på mobilen. haha göllönge. och idag skulle jag ju igentligen åka te stan med mami. men ingen av oss orkade. haha. så jag ska vara med malin sen, vi ska typ åka te något centrum. fast nt te tyresö c. haha dt suger. men ska sminka mig och byta om, sen är jag klar. mohahahaha. aja vi ses PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0