malin <3 kimberly

tjaba tjena hallå bloggen! haha skoja. nu ska jag berätta om min dag. okej? aja jag göre iallafall. jag vaknade rätt så tidigt. vaknade kl 7 typ. sen gick jag upp och drack oboy, my everything. haha. sen gick jag upp i mitt rum och skrev lite lite lite på bloggen. sen sminkade jag mig och bytte om. sen åkte jag buss te skolan, orkade verkligen nt gå. sen kom jag te skolan och lalala. och sen lisa ba " om du nt har din kontaktbok måste du gå hem och leta efter den " och då vare bara att börja gå :O. fast jag skulle nt gå, jag skulle ta bussen. busig! och då satt jag typ där och väntade på bussen i seriöst 1 timme, suck. jag och johanna skulle åka, föratt hon hade också glömt den. hihi, och medans vi väntade ringde vi te maria tysk. hahahahaha. dt är 6a's mentor typ. jag ba " hej dt är malin från 6f. " hon ba " nemen hallå dt är maria " haha, sen jag ba " kan du säga te lisa att våran buss kmr om typ 1 timme. hon på nemen dt är såklart " . hihihi, sen smsade madde mig, hon ba " lisa har din kontaktbok ". fatta hur jävla förbannad jag var då. sen kom jag tebaka. aja orkar nt berätta lektionerna. på lunchrasten gick jag emelie lillen och anton te ICA. coolingar jag vet. hahahahahaa. jag hade inga pengar som vanligt, men dom andra hade. emelie köpte två choklader, lillen en monster och anton en monster. aja sen mer lektioner. sen efter skolan åkte jag och kimberly hem te henne. eller man kan säga hem te oss, för jag har flyttat in dit. mohahaha. vi åt mackar och drack wannabe oboy, dt var typ dumle :O ? . sen gick vi te hennes rum och satt framför datan. aja nu kmr jag te dt ROLIGASTE. vi hade typ smsat med pt och han sa att dom skulle ha träning, så vi skulle åka och kolla. hahaha men dt blev mkt knass. först gick vi te busshållplatsen. och när vi kom dit hade bussen precis gått. suckarnas suckar. men sen dansade vi för vi hade ingenting att göra medans vi väntade. vi juckade typ. och då kmr en kille från våran skola i en bil och bara skrattar åt oss :$ pinsamt. men jag och kimberly bara skrattade ihjäl. hahaha. sen kom bussen och vi visste nt vart vi skulle av, så vi gick av vid bollmoraberg för dt låter ju som bollmorahallen. smarta. och både jag och kimberly är as mörk rädda. ojojoj. sen frågade vi en tant vart hallen låg, och hon ba började babla på. konstig? sen sa hon att vi skulle gå te tyresö c och fråga efter vägen. så vi gjorde dt. men på vägen dit ramlar vi ner för en backe, och jag bara snurrade runt och gled, och kimberly bara ramlade på mig. hahaha. sen när vi kom te tyresö c, där vid deras parkering frågade vi några om vägen. och dom ba " men ni kan följa med mig, jag ska ändå dit " och vi gjorde dt :O , jag fattar nt hur vi vågade. men dt var ju lixom en tant som hade tagit bort sitt ena ben. stackar! sen gick vi och kollade på deras träning. kul kul. haha, sen när vi väntade på killarna flummade vi as mkt. te alla som gick förbi, vi ba " hallåhallå " typ och ba " tjaba tjena hallå " dt är därför jag skrev dt där uppe ;D. och så vare en kille, han ba " vill du ha en sovenir, oj felstavning. men iafall och då höll han fram ett par använda kalsonger? :O. sen ringde jag mamma och då var hon as arg. för vi ljög om vart vi skulle. te kimberlys föräldrar sa vi att vi skulle te mig, och te mina sa vi att vi bara var ute på deras tomt typ :$ . fast som tur var så varom nt arga. tack och lov. sen åkte vi hem, asso jag te mig och kimberly te sig. saknar henne redan as mkt. och juste vi är gifta nu. jag frågade henne och hon svarade jaaaaaaaaaa! och nu sitter jag här och är bajshungrig. men vi ses. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0